.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استمرار کمک‌های معیشتی به خبرنگاران

شمال نيوز: مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران آمل گفت: در روزهای پایانی سال گذشته موفق به پرداخت عیدی به خبرنگاران شدیم و امسال نیز تلاش می‌کنیم این کمک‌ها ادامه پیدا کند.

 به گزارش شمال نيوز به نقل از فارس، نخستین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی خبرنگاران آمل در سال جدید ظهر امروز به منظور تدوین برنامه‌های سال جاری و ارائه برنامه اعضای هیئت مدیره تشکیل شد.

نعمت قربانی مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل با اعلام اینکه برنامه‌های سالیانه و ماهیانه این انجمن تدوین می‌شود، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با انسجام و همکاری تمام خانواده رسانه‌ای شهرستان آمل نیازهای مادی و معنوی خبرنگاران این شهرستان را تامین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در سال گذشته در آخرین روزهای سال توانستیم برای نخستین‌بار در مازندران به خبرنگاران عیدی پرداخت کنیم، یادآور شد: خبرنگاران تنها قشری هستند که بدون داشتن قراردادهای کاری فعالیت می‌کنند و نهادی مسئولیت حق‌الزحمه و مزایای این قشر را بر عهده ندارد.

قربانی افزود: در روزهای پایانی سال که نهادها و دستگاه‌های مختلف به کارمندان خود عیدی و پاداش می‌دهند خبری از کمک دستگاه‌های مختلف به خبرنگاران نیست.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران با کمترین حقوق و مزایا به فعالیت خود ادامه می‌دهند بر لزوم کمک و تسهیلات مالی به این قشر تاکید کرد و ادامه داد: تلاش کردیم با همکاری تعدادی معدود از دستگاه‌های اجرایی شهرستان عیدی پایان سال را میان خبرنگاران شهرستان توزیع کنیم که این امر با استقبال خبرنگاران مواجه شد.

قربانی با اشاره به اینکه براساس برنامه تدوین شده در نخستین جلسه این هیئت مدیره نشست‌های خبری و آشنایی دستگاه‌های اجرایی با اهداف و برنامه‌های انجمن صنفی دنبال می‌شود، گفت: در 9 اردیبهشت ماه با توجه به استقبال اعضای شورای اسلامی شهر آمل، نشست نقد و بررسی عملکرد شش ساله این شورا از سوی انجمن صنفی برگزار می‌شود.

وی افزود: نحوه حضور کارشناسان و شهروندان در این نشست به زودی اعلام می‌شود.

مدیرعامل انجمن صنفی خبرنگاران آمل با تاکید بر اینکه به مناسبت 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد مظهری، دیدار و نشست با روسای دانشگاه‌های شهرستان آمل از سوی انجمن صنفی خبرنگاران پیگیری می‌شود، یادآور شد: تلاش می‌کنیم با چند تن از روسای این دانشگاه نشست خبری برای تمامی اصحاب رسانه برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی نیز همایش تجلیل از روابط عمومی‌های برتر شهرستان از سوی انجمن صنفی خبرنگاران شهرستان آمل برگزار می‌شود.

قربانی افزود: انتخاب روابط عمومی‌های برتر شهرستان بر عهده تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای شهرستان است. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.515 seconds.